Izabella

Datum: 2012-01-07 | Tid: 20:54:27



Jag heter då Izabella. Jag fyller 13 år i Oktober. Jag älskar att fota, spela fotboll och vara med kompisar. När jag fotar använder jag mig av min Canon EOS 450D. Min familj består av mig, min lillebror, pappa, mamma och två kaniner.
I våras började jag att fota på riktigt och typ var sämst på det. Men jag börjar väl lära mig, hoppas jag.
Jag gillar té, titta på film, läsa böcker, hitta massa insprerande bloggar och godis. Eller det är inte det enda jag gillar, det skulle ju vara hemskt. Fast nä. Men se gillar jag ju snö också, oh!
Okej, vad gillar jag inte? Typ småkryp och opålitliga människor. Det var väl lite i alla fall. Hoppas ni vill följa oss!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0