Wilma

Datum: 2012-01-11 | Tid: 17:18:59


Hej, mitt namn är Wilma, jag är 12 år och bor i Stockholm.
Jag älskar att fotografera, vad jag fotar med kan du läsa mer om här.
Förutom att fotografera så spelar jag fotboll, gitarr och umgås med familj samt vänner. Läxor gör jag också, fast det är ju inte direkt frivilligt.
Min familj består av mig, min storebror, mamma, pappa och min sötnos Lilli. [kanin]
Jag gillar att rita, fota, läsa, lyssna på musik och lite andra saker.
Jag fick en digitalkamera i födelsedagspresent för 2 år sedan. Då bloggade jag inte så seriöst och tog knappt några bilder. Men ungefär ett år senare blev jag jätte intresserad av att fota och köpte då min Canon EOS 400D.
Det va nog allt om mig.

/Wilma

Kommentarer
Postat av: Oliviasphotolife

Kul. D

2012-01-14 @ 12:18:45
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Postat av: sanna och wilma

Vad roligt att ni bloggar tillsammans:-)

(vi gör också det)

lust att göra ett bloglovin byte med oss?

KRAM

2012-01-14 @ 16:05:28
URL: http://24hourss.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0