Luffarschack

Datum: 2012-02-04 | Tid: 11:42:42


Idag har jag druckit Oboy ur en "Bästa Byggare"-kopp vilket jag inte är och tränat på Luffarschack eftersom jag ska utmana alla på det i skolan och använde fusket så jag alltid vinner. Fast det var inte så roligt att köra mot mig själv, men satt och lyssnade på bra musik samtidigt som Maskinen, Ansiktet, Norlie & KKV. Ehm, lyssna på dem, annars kommer jag döda dig. Nej, hih, lyssna på dem ny, tryck bara på namnen.
Senare idag ska jag vara med Tilde, får se vad vi hittar på. Ha det bra!
/Wilma

Kommentarer
Postat av: filosophie - som egentligen inte har något med filosofi att göra!

vilken fin blogg och fina bilder :)

2012-02-04 @ 16:58:57
URL: http://filosophie.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0